Bloggen vår

Velkommen til bloggen vår.
Prøver å beskrive litt om hva som skjer i livene våre,
men det tar visst litt lang tid mellom hver gang vi får oppdatert. Får sikre kvaliteten i stedet :-)

Legg gjerne igjen en liten hilsen om at du har vært innom,
det synes vi bare er morsomt.

06.02.2010

Rotfylling?

Joda. Tannlegen var hyggelig nok han. Bortsett fra at jeg har hengt meg litt opp i avskjedsreplikken: "hvis dette ikke fungerer, må vi nok rotfylle".

Hva er for noe å si til noen før de spaserer ut av døra da? Akkurat som om jeg ikke var kaldsvett nok fra før etter å ha skiftet ut en fylling...
Og hva mener han med at vi må rotfylle? Det er min tann for søren. Det er jeg som må ligge i terrorstolen å gape til jeg får krampe i kjevemuskulaturen. Er litt skrekkslagen ved tanken faktisk.
Må nok hente frem noen avspenningsprogrammer fra harddisken, og HAH - jeg klarer hvertfall å gå ett års tid før jeg tropper opp velmotivert for rotfylling i 2011!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar