Bloggen vår

Velkommen til bloggen vår.
Prøver å beskrive litt om hva som skjer i livene våre,
men det tar visst litt lang tid mellom hver gang vi får oppdatert. Får sikre kvaliteten i stedet :-)

Legg gjerne igjen en liten hilsen om at du har vært innom,
det synes vi bare er morsomt.

02.02.2010

Tannlegetid fysj og fy

For de som kjenner meg, tannlegen er selve inkarnasjonen av hat og har vært det siden et heller ublidt møte med skoletannlegen på Skoger skole da jeg var rundt 6 år (eller hva sier du mamma?)
Såvidt jeg husker var det mye blod og det var ikke mitt (hehe), tipper han tannlegen måtte sy noen sting i tommelen etter den seansen....

Vel, liker meg fremdeles ikke hos tannmannen, men er jo tvunget til å gå jeg som alle andre. Dette var i dag og det tok 30 minutter som lovet. Litt fornøyd er jeg for jeg da, og gleder meg stort til å spise sjokolade uten at det gjør infernalsk vondt i den ene 6-årsjekselen min. Kanskje det var den som ikke rakk å bli undersøkt på Skoger skole i 1979?

Apropos sjokolade, mitt livs største last... ikke så ille å ha det som last når jeg tenker etter ..... men det er tomt i skapet.
Ut og kjøpe mer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar